BHDRGRFT

10/recent/ticker-posts

Öz Olamadım, Özdeşemedim Ama Özledim Özümde Kaybolanları

Hikayeler son ile başlar, benimde hikayem bitti lakin size yeni başlıyor. Çünkü bana biten size başlangıç. Hikayenin hikaye olması için son bulması lazım... Gerçekler bana başladı, hikayem de size başlıyor.. Tarih anda mı saklıdır, an yaşanıp üzerine tecrübeler birikmeden tarih olur mu...

Neyi bekliyorsun, ölmeyi mi? Aşkı  mı? Mutluluğu mu? Oluyor olmakta olan her şey. Son görünüyor başlangıçlar için, başlanan her şey hemen bitiyor, biterken neden bizde bitiyoruz? Mücadelemiz yaşanırken bitmek için miydi, yoksa biterken feraha ermek için mi? Sana soruyorum , neden biten her şey için yeşermeye yönelmiyorsun?

Senin özün toprak, toprağa yakışan nedir? Ona gelen her şey can bulmaz mı , yeşermez mi, büyümez mi, asırları renklendirmez mi? Ona gelen hararetten buharlaşıp yağmur olarak geri dönmez mi?  Öz özüyle buluşunca bile yeşerenlere vitamin olmaz mı, sevdiğimiz her şey özümüzde saklı... Bazılarımız vardır yaşarken topraktır bazılarımız da toprak olmak için yaşamamaktadır. Yaşanmışlıklar toprakta son bulur, yaşanacak her şey de toprakla başlar... Ne sandınız, bitmeyecek mi? 
                                                                                               
                                                                                                                    (Yüz Sene Önce Yazılan Notlar)

Yorum Gönder

0 Yorumlar